Garancia

Végleges töméseinkre és teljes kivehető fogsorokra egy év garanciát vállalunk. Fix fogpótlásokra és részleges, nem műanyag fogsorokra adott garancia két év. A garancia előfeltétele, hogy a féléves ellenőrző vizsgálaton páciensünk megjelenjen (maximum 3 hét eltéréssel). Ezen vizsgálat ingyenes. Páciensünk kérésére a vizsgálat aktualitásáról, az előzetesen megadott telefonszámra, vagy email címre értesítést küldünk.

A garancia keretében vállaljuk: ha a fogmű rendeltetésszerű használat mellett le-, vagy eltörik, meglazul, megreped, elszíneződik, ingyenesen helyreállítjuk, megjavítjuk vagy kicseréljük azt.

Rendelőnkben minden garanciális beavatkozás a páciens számára ingyenes!

A garancia nem terjed ki:

• A fogpótlás nincs megfelelően tisztán tartva, a páciens szájhigiéniája elhanyagolt.
  • Extrém igénybevétel (éjszakai fogcsikorgatás, fogszorítás) következtében kialakult károsodásokra.
  • Ha a fog a korábbi kezelések (tömés, koronapreparáció) következtében szorul gyökérkezelésre.
  • Rendellenes használatból eredő károsodásokra, baleseti fogmű-sérülésre.
  • A fogmű mechanikai sérülése (leesés, küzdősportok), vegyi anyagok (koncentrált alkohol, vegyszerek) okozta kémiai sérülések.
  • A rágóapparátus megbetegedése szisztémás-, fertőző- és daganatos betegségek, illetve ezek kezelése miatt.
  • A kezelést követően kialakult, a kezelést megelőzően nem ismert allergiákra, fogbetegségekre, és azok következményeire.

• A fogművek azon károsodásaira, amelyeket más, nem rendelőnkben dolgozó személy (pl.: fogorvos, fogtechnikus) már javítani próbált.
  • Gyökérkezelésekre az egyénenkénti magas rizikófaktor miatt, a legfigyelmesebb fogorvosi kezelés ellenére sem tudunk hosszú távú garanciát vállalni.

Készült az EuPark rendszerben, Technológia: EUSAN Kft.